Skutečně lidé nosí reklamní trička?

 

Firmy se snaží své jméno dostat mezi lidi nejrůznějšími způsoby. Jedním z nich jsou pak i nejrůznější propagační předměty. Z nich lze pak vybrat například reklamní trička. Ta však nejsou ani zdaleka tak běžná, jako jiné typy. To má samozřejmě svůj důvod. Tím hlavním je pak cenová náročnost výroby oproti jiným předmětům. Navíc je potřeba vzít v úvahu i dopad, který bude ono tričko mít na zvýšení našich zisků. To však závisí hlavně na tom, zda jej lidé budou skutečně nosit, a to hlavně na veřejnosti.

jeden z možných typů reklamního trička

Je však pravdou, že to není příliš pravděpodobné. Přesto lze tyto šance zvýšit. Hlavní strategií je spojení trička s nějakou pěknou vzpomínkou. Pak jej bude onen člověk nosit, neboť mu především bude připomínat onu událost.

To je také důvod, proč je nejčastěji najdeme na různých festivalech či promočních akcích. Zde jsou také lidé mnohdy ochotni si jej dokonce i koupit jako suvenýr, čímž generují firmě další zisk. Tím získá peníze jak z prodeje, tak i z propagace, protože pokud si jej člověk koupí, pak bude mnohem pravděpodobnější, že v něm bude i běžně chodit.

tričko připravené k potisku

Samozřejmě, není to tak snadné, a rozhodně to nefunguje vždy. Zvláště v dnešní době stále rostoucích cen, kdy se zvyšují i výrobní náklady na trička, a je tedy potřeba i zvýšit cenu. Avšak jelikož lidé mají méně peněz, je méně pravděpodobné, že si jej koupí. S největší pravděpodobností tedy bude tohoto způsobu propagace postupně ubývat, alespoň pokud se ekonomická situace naší země nezlepší. Přednost dostanou klasické reklamy, které jsou mnohem účinnější a které mají mnohem větší dosah.

Jistě, existují lidé, kteří tato trička sbírají, a pro ně to bude rána. Avšak co se naprosté většiny z nás týče, pravděpodobně tuto změnu ani nezaregistrujeme. Koneckonců si můžeme na různých akcích koupit mnoho jiných, levnějších a hezčích suvenýrů, které nám ji budou připomínat.